Wrzesień
1. W naszej szkole, w naszej klasie
2. Jesteśmy wyjątkowi i kropka
3. Dary sadu i ogrodu
Szkoła Podstawowa nr 4 w Bolesławcu, klasa IIIb Anetta Kramarska
Dary sadu i ogrodu
SP nr 4 w Bolesławcu
klasa III b Anetta Kramarska
Szkoła Podstawowa nr 6 im. Lotników Polskich w Pile, grupa świetlicowa Monika Misińska
Jesteśmy wyjątkowi i kropka
SP nr 6 w Pile
grupa świetlicowa Monika Misińska
Szkoła Podstawowa im. Sybiraków w Netcie, klasa II Edyta Rutkowska
Dary sadu i ogrodu
SP w Netcie
klasa II Edyta Rutkowska
Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Rybnie, klasa I Aleksandra Ciemerych
Przesyłam dzisiejszą relacje z zajęć: "Nasza szkoła, nasza klasa" 🙂 Uczniowie klasy I to prawdziwi sportowcy! Ich zadaniem było zbudowanie szkolnego miejsca, w którym najchętniej spędzają czas. Jak widać na załączonym zdjęciu wygrało boisko szkolne⚽️🥅 Nic dziwnego, ponieważ do klasy uczęszczają prawie sami chłopcy, którzy oprócz konstruowania z klocków uwielbiają zajęcia ruchowe😊 Kolejne zadanie zaliczamy do udanych.
W naszej szkole, w naszej klasie
SP w Rybnie,
klasa I Aleksandra Ciemerych
Przedszkole Jaś i Małgosia w Łańcucie, grupa Wesołe Skrzaty 4 latki Natalia Kuryło
Dary sadu i ogrodu
Przedszkole Jaś i Małgosia w Łańcucie
4 latki Natalia Kuryło
Publiczne Przedszkole w Grójcu Alicja Lipińska
Wraz z grupą przeprowadziłam zajęcia na zasadzie pogadanki o darach sadu i ogrodu w okresie jesiennym, dzieci podały swoje pomysły, następnie z zaangażowaniem zaczęły współpracować układając klocki Korbo, były zafascynowane swoim ruchomym obrazkiem jabłuszka. Rozwinęły współpracę w grupie przedszkolnej oraz utrwaliły wiedzę o owocach. #sad #wrzesień
Dary sadu i ogrodu
Publiczne Przedszkole w Grójcu
Alicja Lipińska
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 5 w Żaganiu, klasa Ia Anna Ciżmińska
Dary sadu i ogrodu
ZSP nr 5 w Żaganiu,
klasa I a Anna Ciżmińska
Publiczna Szkoła Podstawowa we Wszachowie, klasa I Magdalena Mruk
Dary sadu i ogrodu
Publiczna SP we Wszachowie,
klasa I Magdalena Mruk
Szkoła Podstawowa nr 15 w Olsztynie, klasa IIc Ewa Kopacka
Dary sadu i ogrodu
SP nr 15 w Olsztynie,
klasa II c Ewa Kopacka
Przedszkole U Cioci Kloci, grupa Motylki i Smerfy Agnieszka Grzelak
Grupa Motylki i Smerfy - przedszkole U Cioci Kloci. Poznaliśmy dzisiaj „Dary sadu i ogrodu”, do tego tematu wykorzystaliśmy klocki korbo. Dzieci podzieliły się na 3 grupy i stworzyły piękne owoce i warzywa.
Dary sadu i ogrodu
Przedszkole U Cioci Kloci,
Motylki i Smerfy Agnieszka Grzelak
Szkoła Podstawowa nr 14 w Gdańsku, klasa Ib Agnieszka Niebrzegowska
Szkoła Podstawowa nr 14 w Gdańsku, klasą 1b melduje wykonanie zadania! Zrealizowaliśmy zadanie ,,W naszej szkole, w naszej kladie" . Korbo-emotkami wyrażaliśmy nasze poewrwsze wrażenia w szkole.
W naszej szkole, w naszej klasie
SP nr 14 w Gdańsku
klasa I b Agnieszka Niebrzegowska
Dary sadu i ogrodu
Niepubliczna SP w Lubsku,
klasa I a Anna Witczak-Czapnik
Szkoła Podstawowa im. Księdza Wawrzyńca Bochenka w Czeszowie, klasa II Anna Kielczyk
Temat: Dary sadu i ogrodu. Cele: • nazywanie i rozpoznawanie owoców i warzyw, • rozwijanie umiejętności współpracy, • kształtowanie koordynacji wzrokowo-ruchowej, • usprawnianie motoryki małej. Dzieci aktywnie uczestniczyły w zajęciach. Miały dużo pomysłów, bardzo ładnie ze sobą współpracowały. W grupie wyłoniono lidera i postępowano zgodnie z jego wskazówkami. #wrzesień #szkoła #sad
Dary sadu i ogrodu
SP w Czeszowie
klasa II Anna Kielczyk
Szkoła Podstawowa nr 18 z Oddziałami Integracyjnymi w Chorzowie, klasa integracyjna I a
Witajcie, tutaj klasa integracyjna 1 a Szkoła Podstawowa nr 18 z Oddziałami Integracyjnymi w Chorzowie. To nasze pierwsze spotkanie z klockami Korbo. rozpoczęliśmy od ułożenia kółek, kropek nawiązując do tematu Jesteśmy wyjątkowi i kropka! Trzeba przyznać, że nie jest łatwo ułożyć równe kółka, ale się staramy 🙂 Pozdrawiamy wszystkich uczestników projektu. #kropka, #wrzesień,
Jesteśmy wyjątkowi i kropka
SP nr 18 z Oddziałami Integracyjnymi w Chorzowie
klasa integracyjna I a
Dary sadu i ogrodu
SP nr 22 w Jaworznie,
klasa III a, Anita Biela
Szkoła Podstawowa nr 4 w Świętochłowicach, klasa 1a Beata Tomaszewska
Pierwszaki po raz pierwszy miały kontakt z Korbo klockami realizując tamat "Dary sadu i ogrodu". Na początku musiały rozwiązać zagadkę związaną z porą roku, która się rozpoczęła, a następnie obejrzały różne warzywa i owoce. Wiedziały doskonale dlaczego należy je zjadać. 🙂 Później w grupach miały zbudować ulubione warzywa i owoce. Każda grupa z dumą prezentowała swoją pracę. 😀 #wrzesień #sad
Dary sadu i ogrodu
SP nr 4 w Świętochłowicach,
klasa I a Beata Tomaszewska
Październik
1. Kolorowa jesień w parku i w lesie
2. Zwierzęta jesienią
3. Zdrowie na talerzu
Szkoła Podstawowa nr 6 w Pile, grupa świetlicowa, nauczyciel Monika Misińska
Dzieci tworzą coraz odważniej nowe prace, w tym przypadku zwierzęta jesienią.
Zwierzęta jesienią
SP nr 6 w Pile,
świetlica Monika Misińska
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Gminie Ornontowice, klasa 3c, nauczyciel Joanna Paruzel-Osojca
Królestwo grzybów jadalnych i trujących. Podczas zajęć zostały zrealizowane następujące cele : powtórzenie wiadomości o lesie i jego warstwach, powtórzenie wiadomości o grzybach, opis grzyba jadalnego i trującego - jego budowa-części podziemne i nadziemne grzybów, poszukiwanie grzybów w atlasie grzybów, odgrywanie scenek o ochronie grzybów-jako pokarm dla zwierząt.
Kolorowa jesień w parku i lesie
Przedszkole w Ornontowicach,
klasa III c Joanna Paruzel-Osojca
Publiczna Szkoła Podstawowa w Nowym Skoszynie, klasa II, nauczyciel Nina Kusiak
Zwierzęta jesienią - pogłębianie wiedzy przyrodniczej uczniów, nazywanie zwierząt leśnych, poznawanie zachowań leśnych zwierząt jesienią.
Kolorowa jesień w parku i lesie
SP w Nowym Skoszynie
klasa II Nina Kusiak
Zwierzęta jesienią Przedszkole nr 91 w Katowicach Julia Kostka
Podczas zajęć rozwijaliśmy wiedzę na temat zwierząt, które przygotowują się do zimy jesienią. Dzieci poznały zwyczaje różnych gatunków, takich jak lisy, jeże czy wiewiórki. Ćwiczyliśmy umiejętność rozpoznawania zwierząt oraz omawialiśmy ich sposoby gromadzenia pożywienia i budowania schronień. Na zakończenie zajęć dzieci wykazały się kreatywnością, tworząc z klocków Korbo modele zwierząt, a najpopularniejszym projektem był lis – symbol jesieni w lesie.
Zwierzęta jesienią
Przedszkole nr 91 w Katowicach
Julia Kostka
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Kornela Makuszyńskiego w Chojnie, nauczyciel Justyna Wylegała
Zajęcia rozpoczęliśmy od spaceru i obserwacji zmian zachodzących w przyrodzie jesienią. Wykonaliśmy przestrzenne prace plastyczne. Na koniec zbudowaliśmy las z klocków Korbo.
Kolorowa jesień w parku i lesie
SP nr 2 w Chojnie
Justyna Wylegała
Szkoła Podstawowa w Malinówce, uczniowie klasy I, nauczyciel Monika Owoc
Przedstawiamy prace „Jesień w parku i w lesie
Kolorowa jesień w parku i lesie
SP w Malinówce,
klasa I, Monika Owoc
Przedszkole nr 22 w Chorzowie, grupa 3 i 4 latków, nauczyciel Karolina Skiba
Zwierzęta jesienią
Przedszkole nr 22 w Chorzowie,
3 i 4 latki Karolina Skiba
Przedszkole nr 21 w Chorzowie, grupa Jaskółki, nauczyciel Iwona Tabak
Kolorowa jesień w parku i lesie
Przedszkole nr 21 w Chorzowie, grupa Jaskółki Iwona Tabak
Klasa 1b ze Szkoły Podstawowej nr 2 im. Roberta Schumana w Wałczu podjęła się realizacji tematu „Zdrowie na talerzu
Podsumowaliśmy temat „W kuchni miło i smakowicie”. Wiemy, w jaki sposób przetwarzamy warzywa i owoce, wyjaśniamy pojęcie „spiżarnia”. Klasyfikowaliśmy warzywa i owoce wg podanej cechy. Znamy zasady higieny podczas przygotowania i spożywania posiłków. Rozpoznajemy i nazywamy najbardziej znane warzywa i owoce. Wiemy, jakie mają wartości odżywcze. A to jeszcze nie koniec smakowitych tematów.
Zdrowie na talerzu
SP nr. 2 w Wałczu
klasa I b Katarzyna Staszczyk
Zdrowie na talerzu SP w Żabnicy Żabki Agnieszka Mucha
Zdrowie na talerzu
SP w Żabnicy
Żabki Agnieszka Mucha
Zwierzęta jesienią Katolicka SP w Tarnobrzegu Karolina Skuza
Zwierzęta jesienią
Katolicka SP w Tarnobrzegu
Karolina Skuza
Zdrowie na talerzu SP nr 73 w Warszawie klasa II c Anna Małachowska
Dzieci z klasy 2C SP nr 73 w Warszawie wykonały październikowe zadanie ,,Zdrowie na talerzu”. Praca w dwóch grupach. Kształtowanie zachowań prozdrowotnych. Gr 1 wykonała serce owocowo warzywne: niebieskie klocki to jagody i borówki, żółte to banany, czerwone klocki to papryka jabłko pomidor i buraki. Gr 2 do prezentacji zdrowego talerza wybrała: fioletowe klocki - winogrona, zielone - jabłka, pomarańczowe - marchewka, czerwone - pomidory, granatowe - jagody. Zajęcia rozbudziły aktywność poznawczą dzieci, kształtowały zachowania prozdrowotne i uczyły współpracy w grupie.
Zdrowie na talerzu
SP nr 73 w Warszawie
klasa II c Anna Małachowska
Przedszkolaki z Zespołu Wychowania Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Woli Przybysławskiej, Aneta Kuśmirek
Przedszkolaki z Zespołu Wychowania Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Woli Przybysławskiej zrealizowały październikowe zadanie Kolorowa jesień w parku i w lesie. Podczas zajęć dzieci poznały kolory jesieni, rodzaje drzew oraz jakie zwierzęta żyją w lesie. Na zakończenie 3-4 latki przygotowały z klocków kolorowy las.
Kolorowa jesień w parku i lesie
SP w Woli Przybysławskiej,
Aneta Kuśmirek
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Kornela Makuszyńskiego w Chojnie, oddział 0 A
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Kornela Makuszyńskiego w Chojnie, oddział 0 A Zajęcia rozpoczęliśmy od spaceru i obserwacji przyrody jesienią. Wykonaliśmy przestrzenne prace plastyczne. Na koniec budowaliśmy z klocków korbo.
Kolorowa jesień w parku i lesie
SP nr 2 w Chojnie,
oddział 0 A
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Gminie Ornontowice, klasa III a, Sandra Szwiec
Jesień i leśne grzyby 🍄🟫 W ramach omawiania tematyki jesieni oraz leśnych grzybów, uczniowie mieli okazję wykazać się kreatywnością. Za pomocą klocków Korbo stworzyły własne, unikalne modele grzybów! To była świetna zabawa, a jednocześnie nauka przez działanie. Jesteśmy dumni z ich zaangażowania i pomysłowości!
Kolorowa jesień w parku i lesie
ZSP w Gminie Ornontowice,
klasa III a, Sandra Szwiec
Michalina Dydek
Zdrowie na talerzu
Michalina Dydek
Zdrowie na talerzu, SP Jarosławiec klasa III a Alina Szewczuk
Uczniowie wykonali stół i krzesła, przy których klasowe pluszaki-wspieraki mogą zjeść zdrowy posiłek. Przy okazji przypomnieliśmy sobie piramidę zdrowego jedzenia i zasady zachowania przy stole. Poza tym dzieci zbudowały ogromny talerz, na którym były owoce i warzywa. To była naprawdę świetna zabawa.
Zdrowie na talerzu
SP Jarosławiec
klasa III a Alina Szewczuk
Zwierzęta jesienią ZSP nr 5 w Żaganiu Klasa I a Anna Ciżmińska
Zwierzęta jesienią
ZSP nr 5 w Żaganiu
Klasa I a Anna Ciżmińska
Zdrowie na talerzu Przedszkole Nr 17 w Tarnowskie Góry 4 latki Ola Wrodarczyk
4 latki z Przedszkola Nr 17 Bajkowe Wzgórze Tarnowskie Góry wykonały październikowe wyzwanie tworząc w grupach piękne jesienne prace. Podczas zajęć i zabawy z klockami dzieci dowiedziały się jak wygląda las jesienią ,jakie jesienne dary możemy znaleźć w parku i w lesie oraz jak zwierzęta przygotowują się do zimy
Zdrowie na talerzu
Przedszkole Nr 17 w Tarnowskie Góry
4 latki Ola Wrodarczyk
Przedszkole „U Cioci Kloci” - Motylki i Smerfy. Agnieszka Grzelak
Przedszkolaki wykonały kolorową jesień w lesie wiewiórkę i muchomorka.
Kolorowa jesień w parku i lesie
Przedszkole „U Cioci Kloci”
Agnieszka Grzelak
Przedszkole Niepubliczne z Oddziałami Integracyjnymi „Razem”, grupa „Pracowite Pszczółki
Kolorowa jesień w parku i lesie
Przedszkole Niepubliczne z Oddziałami Integracyjnymi „Razem”, grupa „Pracowite Pszczółki”
Patrycja Sawicka
Grupa Pszczółki z Przedszkole nr 25 w Lublinie, grupa Pszczółki, nauczyciel Katarzyna Adamowicz
Kolorowa jesień w parku i lesie
Przedszkole nr 25 w Lublinie
grupa Pszczółki Katarzyna Adamowicz
Zespół Przedszkoli nr 4 w Białymstoku ( grupa Jeżyków - 3 latków ) Gosia Hajdukiewicz
Zespół Przedszkoli nr 4 w Białymstoku ( grupa Jeżyków - 3 latków ) zrealizował kolejne październikowe zadanie . Zajęcia rozpoczęliśmy zagadkami o leśnych zwierzętach, wymieniliśmy kolory charakterystyczne dla jesieni i wykorzystaliśmy tę wiedzę do stworzenia makiety jesiennego lasu. Dzieci utrwaliły nazwy leśnych zwierząt (dzik, niedźwiedź, dzięcioł, sowa, wilk, lis, jeleń, sarna, jeż, wiewiórka, zając), umieszczając je na makiecie lasu.
Kolorowa jesień w parku i lesie
Zespół Przedszkoli nr 4 w Białymstoku
3 latki Gosia Hajdukiewicz
Dzieci z grupy Pszczółki (4-5 latki) z Przedszkola Samorządowego w Starej Wsi Magdalena Podulka
Dzieci z grupy "Pszczółki"(4-5 latki) z Przedszkola Samorządowego w Starej Wsi zrealizowały październikowe zadanie Kolorowa jesień w parku i w lesie Podczas zajęć dzieci poznały kolory jesieni, rodzaje drzew oraz jakie zwierzęta żyją w lesie. Na zakończenie zbudowały piękny jesienny las
Kolorowa jesień w parku i lesie
Dzieci z grupy „Pszczółki”(4-5 latki) z Przedszkola Samorządowego w Starej Wsi
Magdalena Podulka
Kolorowa jesień w parku i lesie Przedszkole nr 1 w Świerklanach Krasnale 4 latki Magdalena Mięsok
Na zajęciach dzieci utrwalały wiadomości o jesieni: nazywały jesienne kolory, wymieniały zwierzęta zamieszkujące w lesie oraz rozpoznawały owoce (kasztany, żołędzie,szyszki ) następnie udało nam się zbudować jesienne drzewo korbo-dąb. Dzięki temu maluszki rozwijały również sprawność manualną. Zabawa przyniosła wiele radości i zachwytu.
Kolorowa jesień w parku i lesie
Przedszkole nr 1 w Świerklanach Krasnale 4 latki Magdalena Mięsok
Przedszkole Miejskie nr 16 w Gorzowie Wielkopolskim Anna Zawiasa
Przedszkole Miejskie nr 16 w Gorzowie Wielkopolskim. Grupa 4-5 latki. U nas jesiennie już od jakiegoś czasu, a zadanie, które postawiłam przed dziećmi wywołało wiele radości. Dzieci podzielone na dwie grupy tworzyły makietę lasu. Drzewa rosły niczym grzyby po deszczu Kreatywnością wykazały się dzieci, które same doniosły gotowe dekoracje do klocków.
Kolorowa jesień w parku i lesie
Przedszkole Miejskie nr 16 w Gorzowie Wielkopolskim
Anna Zawiasa
Publiczne Przedszkole ZCMN w Grójcu, grupa Słoneczka, Paulina Kotyńska oraz Monika Sadowska Kolorowanka jesień w parku i w lesie.
Dzieci współpracując ze sobą stworzyły wspólnie drzewo w jesiennych barwach. #jesień #październik#Październik#Jesień w lesie #Odkrywcy# Szkoła Podstawowa Towarzystwa Salezjańskiego w Dębnie #Dorota Zielińska Na zajęciach rozwijających kreatywność uczniowie mieli okazję poznać tajemnice jesieni w lesie! Rozpoznawali i dopasowywali dary jesieni, takie jak kasztany, żołędzie i liście, do odpowiednich drzew. Uczniowie dowiedzieli się także, jakie zwierzęta zamieszkują las w tej porze roku. Na zakończenie zajęć wspólnie wykonaliśmy makietę lasu z klocków Korbo.
Kolorowa jesień w parku i lesie
Przedszkole ZCMN w Grójcu
grupa Słoneczka, Paulina Kotyńska oraz Monika Sadowska
Kolorowa jesień w parku i w lesie Niepubliczna Szkoła Podstawowa w Jagodniku klasa 0 5-6 latki
Przygotowanie zwierząt do zimy. Edukacja przyrodnicza. Praca w grupach.
Kolorowa jesień w parku i w lesie
Niepubliczna SP w Jagodniku
klasa 0 5-6 latki
Kolorowa jesień - PP 25 w Opolu grupa Żabki Anita Biela
Kolorowa jesień w parku i lesie
PP 25 w Opolu grupa Żabki
Anita Biela
Grupa Pszczółki z Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Sławnie Ewelina Biskup
Grupa Pszczółki z Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Sławnie wykonała październikowe zadanie.
Kolorowa jesień w parku i lesie
Publiczna SP w Sławnie
Ewelina Biskup
Praca uczniów klasy 2 ze Szkoły Podstawowej im. Sybiraków w Netcie Ola Kamińska
Zwierzęta jesienią
SP w Netcie
Pszczółki klasa II Ola Kamińska
Zespół Szkół Specjalnych w Kamiennej Górze Małgorzata Regner
Zespół Szkół Specjalnych w Kamiennej Górze Drzewa jesienią zajęcia poprzedzone obserwacją przyrody w parku. - (kompozycje płaskie i przestrzenne). Pierwsze próby zakodowanych rysunków zwierząt leśnych
Zwierzęta jesienią
ZSS w Kamiennej Górze
Małgorzata Regner
Szkoła Podstawowa im. ks. Wawrzyńca Bochenka w Czeszowie, klasa II, nauczyciel: Anna Kielczyk.
Kolorowa jesień w parku i w lesie. Cele: - zapoznanie z charakterystycznymi cechami jesieni, - nazywanie i rozpoznawanie grzybów rosnących w lesie, - zbudowanie z klocków Korbo grzyba jadalnego i niejadalnego z zachowaniem jego cech charakterystycznych, - podejmowanie zgodnej współpracy w grupie oraz w parach, - rozwijanie kreatywności. Dzieci bardzo chętnie wzięły udział w zajęciach. Na początku przypomnieliśmy sobie jak zmienia się las jesienią, i co możemy w nim znaleźć o tej porze roku. Następnie przypomnieliśmy sobie, że są grzyby jadalne i niejadalne oraz krótko omówiliśmy te, które znamy. Następnie dzieci w grupach zbudowały muchomora czerwonego oraz maślaka. W kolejnym etapie zajęć uczniowie w parach lub osobno przygotowali ruchome oraz nieruchome makiety lasu.
Kolorowa jesień w parku i lesie
SP w Czeszowie,
klasa II Anna Kielczyk
Drugie wyzwanie klasy 1d z SOSW nr 1 dla Dzieci Niepełnosprawnych Ruchowo im. M. Grzegorzewskiej w Policach. Monika Piątkowska
Kolorowa jesień w parku i lesie
SOSW nr 1 dla Dzieci Niepełnosprawnych Ruchowo
klasa I d Monika Piątkowska
Przedszkole nr 13 w Gnieźnie, dzieci 5-/6- letnie z grupy Sokoły , nauczyciel Aneta Wołosz
Dzieci wykonały zadanie październikowe Kolorowa jesień w parku i lesie. Dzieci po wycieczce do lasu i poznaniu środowiska leśnego wykonały piękne jesienne lasy z klocków. Na początku każdy wykonał swój własny las, a na koniec zajęć postanowiliśmy połączyć je wszystkie w jeden. Po wykonaniu zadania dzieci świetnie się bawiły powstałym lasem.😁
Kolorowa jesień w parku i lesie
Przedszkole nr 13 w Gnieźnie,
5-6 latki grupa „Sokoły”
Aneta Wołosz
Szkoła Podstawowa Towarzystwa Salezjańskiego w Dębnie Dorota Zielińska
Na zajęciach rozwijających kreatywność uczniowie mieli okazję poznać tajemnice jesieni w lesie! Rozpoznawali i dopasowywali dary jesieni, takie jak kasztany, żołędzie i liście, do odpowiednich drzew. Uczniowie dowiedzieli się także, jakie zwierzęta zamieszkują las w tej porze roku. Na zakończenie zajęć wspólnie wykonaliśmy makietę lasu z klocków Korbo, co pozwoliło uczniom wykorzystać swoją wyobraźnię i kreatywność. Było mnóstwo radości i nauki przez zabawę!
Kolorowa jesień w parku i lesie
SP w Dębnie
Dorota Zielińska
Przedszkole Samorządowe w Starej Wsi, grupa dzieci 3 letnich, Smerfy, nauczyciel: Katarzyna Gawron
Kolorowa jesień w parku i lesie
Przedszkole Samorządowe w Starej Wsi
3 latki Katarzyna Gawron
Klasa 1a, Basia Taniewicz
klasa 1a na październikowe korbowyzwanie wybrała temat zdrowia na talerzu. Były zajęcia, polegające na poznawaniu warzyw i owoców, ich nazw, wyglądu, zapachu, smaku, faktury, konsystencji; były zajęcia, podczas których dzieci kolorowały, wycinały i wklejały owoce i warzywa, tworząc pierwsze notatki i utrwalając zdobytą wcześniej wiedzę, a jako finał były zajęcia z korbo, podczas których dzieci w losowo wybranych grupach układały na planszach z platform wylosowane warzywo lub owoc. I tak mamy jabłko, gruszkę, śliwki, paprykę, pomidora, marchewkę, brokuła, bakłażana i dynię.
Zdrowie na talerzu
SP nr. 1
Klasa I a Basia Taniewicz
Listopad
1. Świętujemy naszą niepodległość
2. Czas wróżb i zabaw
3. W krainie fantazji
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 5 w Żaganiu, klasa 2b, nauczyciel Aleksandra Gmerek
Po klasowych i szkolnych uroczystościach związanych z Dniem Niepodległości wykonaliśmy zespołowo symbole narodowe.
Świętujemy naszą niepodległość
ZSP nr 5 w Żaganiu
klasa II b Aleksandra Gmerek
Szkoła Podstawowa Towarzystwa Salezjańskiego im.św.Jana Bosko w Dębnie, nauczyciel Dorota Zielińska
Przygotowując pracę na konkurs patriotyczny rozwijano następujące umiejętności:1. Rozwój umiejętności przestrzennych i manualnych: Uczniowie doskonalili koordynację wzrokowo-ruchową oraz precyzję ruchów podczas budowania mapy z wykorzystaniem klocków Korbo, rozwijając jednocześnie swoje umiejętności techniczne.2. Kształtowanie wiedzy geograficznej i historycznej: W trakcie pracy uczniowie poznali podstawowe elementy fizycznej mapy Polski, charakterystykę terenu, ważne lokalizacje historyczne oraz związane z nimi postacie, co pozwoliło na integrację wiedzy z różnych dziedzin.3. Wzmacnianie postaw patriotycznych i pracy zespołowej: Realizacja projektu na konkurs patriotyczny sprzyjała rozwijaniu poczucia tożsamości narodowej, jednocześnie ucząc współpracy, dzielenia się zadaniami i wspólnego osiągania celów.
Świętujemy naszą niepodległość
SP w Dębnie
Dorota Zielińska
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Gminie Ornontowice, nauczyciel Sandra Szwiec
Uczniowie klasy 3a z okazji święta Niepodległości za pomocą klocków Korbo przedstawili symbole narodowe.
Świętujemy naszą niepodległość
ZSP w Gminie Ornontowice
Sandra Szwiec
Specjalny Ośrodek szkolno – wychowawczy w Szymanowie, klasa III c, wychowawca Karolina Kaca
Temat zajęć: Świętujemy naszą niepodległość. Cele zajęć: - utrwalanie wiadomości dotyczących polskich symboli narodowych, - rozwijanie umiejętności matematycznych i analitycznych poprzez kodowanie, - kształtowanie wyobraźni i orientacji przestrzennej, - doskonalenie umiejętności współpracy i dzielenia się zadaniami; Wykonawcami listopadowego zadania są uczniowie klasy III c ze Specjalnego Ośrodka szkolno – wychowawczego w Szymanowie. Uczniowie budowali symbole narodowe na platformie oraz na płaskiej powierzchni. Tworzyli także napisy związane z narodowym świętem niepodległości wykorzystując barwy biało-czerwone.
Świętujemy naszą niepodległość
SOSW w Szymanowie,
klasa III c Karolina Kaca
Przedszkole Publiczne nr 25 w Opolu, grupa Żabki, nauczyciel Anna Sokołowska
W krainie fantazji
Przedszkole Publiczne nr 25 w Opolu
grupa Żabki Anna Sokołowska
Przedszkole Nr 86 w Lublinie - grupa 6 latki "Biedronki", nauczyciel Ewa Kowalik
"Smok obronny" w wykonaniu chłopców z grupy Biedronek z Przedszkola nr 86 w Lublinie. Praca zainspirowana „Bajką o smoku i królewnie” - dzieci planowały, rozdzielały zadania, a następnie pojawiały się w świecie fantazji i cudownej wyobraźni.
W krainie fantazji
Przedszkole Nr 86 w Lublinie
6 latki „Biedronki” Ewa Kowalik
Ewelina Mruk
Wykonaliśmy zadanie "W świecie fantazji" Powstał wspaniały baśniowy zamek różdżka wróżki. #fantazja #listopad.
W krainie fantazji
Publiczna SP w Piórkowie
klasa III Ewelina Mruk
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Gminie Ornontowice klasa 3c, nauczyciel Joanna Paruzel-Osojca
Zrealizowaliśmy temat w krainie fantazji. Zaangażowanie dzieci było ogromne, ich pomysłowość i kreatywność na najwyższym poziomie. W tygodniu kolorów podczas dnia w kolorze białym zbudowali królestwa ze śniegu i stacje badawcze nowej generacji. Powstał nawet mechaniczny pies.
W krainie fantazji
ZSP w Gminie Ornontowice
klasa III c, Joanna Paruzel-Osojca
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Kornela Makuszyńskiego w Chojnie, nauczyciel Justyna Wylegała oddział 0b.
Celem zajęć było rozwijanie zainteresowań literaturą dla dzieci oraz budowania z klocków Korbo. Dzieci bardzo chętnie brały udział w zajęciach.
W krainie fantazji
SP nr 2 w Chojnie
Justyna Wylegała oddział 0b.
Szkoła Podstawowa nr 4 im. Tadeusza Kościuszki w Świętochłowicach, klasa 1a, Nauczyciel Beata Tomaszewska
Klasa zrealizowała kolejne zadanie. Tym razem dzieci "W krainie fantazji" budowały smoki i rozmawiały o emocjach.
W krainie fantazji
SP nr 4 w Świętochłowicach
klasa I a Beata Tomaszewska
Szkoła Podstawowa nr 2 z Rudy Śląskiej- klasa 2b, nauczyciel Barbara Ziemońska
Wykonaliśmy zadanie "W krainie fantazji"
W krainie fantazji
SP nr 2 z Rudy Śląskiej
klasa 2b Barbara Ziemońska
Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Chojnie, nauczyciel Grażyna Maculewicz
Celem zajęć było budzenie zainteresowań literaturą dziecięca i budowanie z klocków korbo.
W krainie fantazji
SP w Chojnie
Grażyna Maculewicz
Publiczna Szkoła Podstawowa we Wszachowie, klasa 1, Magdalena Mruk
Za nami kolejne – 3 wyzwanie – "W krainie fantazji". Zrealizowaliśmy je w ramach obchodów Dnia Postaci z Bajek w naszej szkole. Pierwszoklasiści, podzieleni na 2 grupy - chłopców i dziewczynek – wykonali smoka oraz królewnę. Tym razem stworzyliśmy smoka w formie przestrzennej. Natomiast podczas układania królewny poruszyliśmy zagadnienie lustrzanego odbicia i symetrii osiowej. Te zajęcia pozwoliły nam połączyć edukację polonistyczną i matematyczną, a przy tym mieliśmy kolejną okazję do pracy w grupach i wzajemnej współpracy. Film Anita Biela https://youtu.be/G3yOgfqTl-4?si=c9Uh8iwg4VipAeiA
W krainie fantazji
Publiczna SP we Wszachowie
klasa I Magdalena Mruk
Publiczne Przedszkole Integracyjne nr 40 w Lublinie, grupa Słoneczka(5-6 latki), nauczyciel Magdalena Zając
Dzieci zbudowały zamek (musiał być koniecznie z obrazami na ścianach 😉 ) na dziedzińcu pojawił się smok, krasnoludki i królewna, oraz królewski ogród pełen roślin.
W krainie fantazji
PPI nr 40 w Lublinie
(5-6 latki) Magdalena Zając
Szkoła Podstawowa w Piórkowie. Klasa II, nauczyciel Marzena Kaczmarska
Temat: W krainie fantazji. Wykonaliśmy zespołowo zamek oraz smoka.
W krainie fantazji
SP w Piórkowie
klasa II Marzena Kaczmarska
Publiczna Szkoła Podstawowa w Nowym Skoszynie, klasa III, Nina Kusiak
W krainie fantazji Cele: Nabywanie umiejętności rozpoznawania, rozumienia i nazywania emocji oraz uczuć innych osób; rozwijanie zainteresowań literaturą dziecięcą, zachęcenie do samodzielnego czytania i słuchania baśni, kształtowanie umiejętności budowania wypowiedzi.
W krainie fantazji
Publiczna SP w Nowym Skoszynie
klasa III Nina Kusiak
Przedszkole Samorządowe Starej Wsi, oddział "Krasnale", grupa 3-4 latki, nauczyciel Patrycja Fedak
Temat w "W KRAINIE FANTAZJI" . Dzieci poznały emocje oraz bajkę o smoku. Z klocków zrobiły koronę królewny, zamek i smoka.
W krainie fantazji
PSSW, oddział „Krasnale”
grupa 3-4 latki Patrycja Fedak
Przedszkole ZCMN w Grójcu, grupa Słoneczka, nauczyciel Paulina Kotyńska, Monika Sadowska
Wraz z dziećmi omówiliśmy pojęcie fantazji, następnie stworzyliśmy wspólnie opowiadanie o smoku. Każde dziecko dopowiadalo swoja część historii. Na koniec stworzyliśmy smoka z naszego opowiadania.
W krainie fantazji
Przedszkole ZCMN w Grójcu
Paulina Kotyńska, Monika Sadowska
W krainie fantazji P25 w Lublinie grupa "Pszczółki" Kasia Adamowicz
Dzieci z grupy ,,Pszczółki" z P25 w Lublinie, zgłaszają wykonanie zadania. Temat: ,,W kranie fantazji''. Dzieci wykonały zamek i smoka.
W krainie fantazji
P25 w Lublinie
grupa „Pszczółki” Kasia Adamowicz
W krainie fantazji SP nr 53 w Warszawie Klasa II c Magdalena Domańska
Klasa 2c ze Szkoła Podstawowa nr 53 im. Mariusza Zaruskiego w Warszawie melduje wykonanie zadania. Po przeczytaniu bajki , odpowiedzi na pytania i zadane zagadki przyszła kolej na stworzenie zamku z klocków. Zjawił się też smok, który usiadł na jednej z wieży i bronił księżniczki.
W krainie fantazji
SP nr 53 w Warszawie
Klasa II c Magdalena Domańska
W krainie fantazji PS w Starej Wsi 3-latki "Smerfy" Magdalena Mulka
Przedszkole Samorządowe w Starej Wsi - grupa 3-latki "Smerfy". Zrealizowaliśmy temat "W krainie fantazji". Dzieci z klocków zbudowały ziejącego ogniem smoka. #fantazja #listopad
W krainie fantazji
PS w Starej Wsi
3-latki „Smerfy” Magdalena Mulka
Szkoła Podstawowa nr 6 w Pile. Nauczyciel :Dominika Lipska-Gendera,klasa 2b
Dzieci zrealizowały temat (świetnie się przy tym bawiąc!) :W krainie fantazji.W grupach stworzyli postaci Królewny Śnieżki i Brzydkiego Kaczątka
W krainie fantazji
SP nr 6 w Pile
klasa 2b Dominika Lipska-Gendera
W krainie fantazji SP 6 Gniezno Małgorzata Reszko
SP 6 Gniezno #PolskaPrzygotowując się do Święta Niepodległości przypominamy sobie polskie legendy: o Wiśle, o Smoku Wawelskim i Syrence warszawskiej, a także o Lechu Czechu i Rusie. W małych grupach tworzymy ilustracje w formie ruchomych obrazów. z klocków.
W krainie fantazji
SP 6 Gniezno
Małgorzata Reszko
W krainie fantazji SP 53 w Warszawie Klasa II Anita Biela
Zadanie zrealizowane przez p. Małgorzatę Chaberek: Klasa 2 a ze SP53 w Warszawie uczestniczyła w listopadzie w zajęciach pt " W krainie fantazji". Celem zajęć było rozwijanie zainteresowań literaturą dziecięcą, zachęcanie do samodzielnego czytania oraz słuchania czytanych baśni, a także nabywanie umiejętności rozpoznawania i nazywania emocji. Zajęcia rozpoczęły się zagadkami na temat znanych i lubianych baśni, co wzbudziło dużo emocji. Po przeczytaniu "Bajki o smoku i królewnie" był czas na dyskusję i przegląd przyniesionych rekwizytów: smoków, lalek królewien, itp. Na koniec w grupach uczniowie budowali scenografię do bajki. Zajęcia bardzo się podobały, przyniosły dużo uśmiechu i radości.
W krainie fantazji
SP 53 w Warszawie
Klasa II Anita Biela
W krainie fantazji ZSP w Gminie Ornontowice klasa III a Sandra Szwiec
Uczniowie klasy 3a Zespół Szkolno-Przedszkolny w Gminie Ornontowice #andrzejki
W krainie fantazji
ZSP w Gminie Ornontowice
klasa III a Sandra Szwiec
W krainie fantazji Publiczna SP w Sławnie Grupa "Pszczółki" Aleksandra Baran
#fantazja #listopad Grupa "Pszczółki" przy Publicznej Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Sławnie
W krainie fantazji
Publiczna SP w Sławnie
Grupa „Pszczółki” Aleksandra Baran
ZSP nr 5 w Żaganiu klasa 2b- Aleksandra Gmerek
Kolejne zadanie listopadowe wykonane. Mnóstwo pomysłów, nauka kompromisów podczas współpracy zespołowej i mamy taki efekt:) Jest też i Olo strzegący Basi #fantazja #listopad #Polska
W krainie fantazji
ZSP nr 5 w Żaganiu
klasa II b Aleksandra Gmerek
Przedszkole Publiczne nr 5 w Czeladzi Grupa Wiewiórki 6l. Nauczyciel Aneta Klonek
" W krainie fantazji". #fantazja Temat znakomity i jakże ciekawy , który zrealizowaliśmy w dniu Postaci z Bajek. Dzieci wysłuchały bajkę o smoku i nawet stworzyły swoją, o smoku z trzema głowami. Fantastycznie poradziły sobie z zadaniem tworząc płaski obraz smoka, zamek fortecę, czy pałac z królewną, którą chroniły smoko-dinozaury. Oczywiście nie zabrakło konstrukcji karocy Kopciuszka czy bajkowego robota. Temat znakomity do pobudzenia wyobraźni dziecka. "Bo fantazja jest od tego... aby bawić się na całego". Bardzo dziękujemy.
W krainie fantazji
Przedszkole nr 5 w Czeladzi
„Wiewiórki” VI l Aneta Klonek
Świętujemy naszą niepodległość Przedszkole nr 2 w Stumilowym Lesie Grupa 6 latków Ewa Lipiec
W trakcie naszych zajęć w grupie Mądre Sowy mieliśmy przyjemność pracować z klockami Korbo, które okazały się niezwykle inspirującym narzędziem do nauki i zabawy. Dzieci z entuzjazmem podjęły się wyzwania, polegającego na układaniu symboli narodowych, takich jak orzeł biały czy flaga. Na koniec zajęć wspólnie ułożyliśmy również napis "Polska", co stało się doskonałą okazją do rozmowy o naszym kraju oraz jego symbolach.
Świętujemy naszą niepodległość
Przedszkole nr 2 w Stumilowym Lesie
Grupa 6 latków Ewa Lipiec
Świętujemy naszą niepodległość Zespół Szkół Specjalnych w Kamiennej Górze Małgorzata Regner
Uczniowie pracowali przez kilka dni: 1. poznawali symbole narodowe - wspólnie układali flagę Polski oraz godło; 2. wyszukiwali na mapie duże miasta i oglądaliśmy różne zdjęcia z tych miast; 3. wspólnie ze starszymi kolegami ułożyli mapę Polski.
Świętujemy naszą niepodległość
ZSS w Kamiennej Górze
Małgorzata Regner
Świętujemy naszą niepodległość ZS nr 2 w Markach Edyta Szczepkowska
Grupa uczniów Zespołu Szkół nr 2 w Markach rozwijała w listopadzie kreatywność z klockami Korbo. Z ogromną energią drugoklasiści wykonali swoje prace. #Polska
Świętujemy naszą niepodległość
ZS nr 2 w Markach
Edyta Szczepkowska
Grudzień
1. Czekamy na Mikołaja
2. W świątecznym nastroju
3. W krainie matematyki
Agnieszka Grzelak
W świątecznym nastroju
Agnieszka Grzelak
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 5 w Żaganiu klasa 2b, nauczyciel Aleksandra Gmerek.
”Gdyby Mikołaj utknął w kominie”
Czekamy na Mikołaja
ZSP nr 5 w Żaganiu
klasa 2b Aleksandra Gmerek
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 5 w Żaganiu, klasa 2b, Aleksandra Gmerek
Prezent dla Mikołaja, ”Turbo sanie"
Czekamy na Mikołaja
ZSP nr 5 w Żaganiu
klasa IIb Aleksandra Gmerek
Szkoła Podstawowa nr 4 w Bolesławcu, klasa 3b, nauczyciel Anetta Kramarska
W klasie 3b w SP 4 w Bolesławcu grudzień to czas świąteczny. Dzieciom bardzo podobały się wezwania i nie chciały przestać budować. Były kolorowe drzewka świąteczne, prezenty i danie św. Mikołaja
W świątecznym nastroju
SP nr 4 w Bolesławcu
klasa IIIb Anetta Kramarska
Uczniowie klasy 3 SP nr 34 w Kielcach, nauczyciel Anna Śliwa.
Uczniowie zrealizowali zadanie #w świątecznym nastroju.
W świątecznym nastroju
SP nr 34 w Kielcach
klasa III Anna Śliwa
Szkoła Podstawowa nr 73 z Oddziałami Integracyjnymi w Warszawie, klasa 2C, nauczyciel Anna Małachowska
Szkoła Podstawowa nr 73 z Oddziałami Integracyjnymi w Warszawie, klasa 2C, nauczyciel Anna Małachowska zgłasza wykonanie zadania grudniowego „Czekamy na Mikołajka”. Dzieci wykonały choinki. Poznały przy okazji tradycje Świąt Bożego Narodzenia.
Czekamy na Mikołaja
SP nr 73 w Warszawie
klasa IIc Anna Małachowska
Przedszkole Publiczne nr 25 w Opolu, grupa Żabki, nauczyciel Anna Sokołowska
W świątecznym nastroju
Przedszkole Publiczne nr 25 w Opolu
grupa Żabki Anna Sokołowska
Szkoła Podstawowa nr 2 im Jana Wyplera w Rudzie Śląskiej, klasa 2a, nauczyciel Arleta Kowalska
Klasa przyjęła wyzwanie "Czekamy na Mikołaja”.
Czekamy na Mikołaja
SP nr 2 w Rudzie Śląskiej
klasa IIa Arleta Kowalska
Zespół Szkół nr 12, Przedszkole nr 86, grupa 5-latków Stokrotki, nauczyciel Beata Kołodziejczyk
Korzystając na wstępie zajęć z przygotowanego wiersza podsumowaliśmy tydzień świątecznych przygotowań. Była prawdziwa choinka ubierana całą grupa, podczas zajęć grupa była podzielona na 2 zespoły. Grupy ułożyły dwa kontury choinki a następnie je ozdobiły. Kolorystyka świąteczna, ale inna w każdej grupie. Zadanie wymagające współpracy między dziećmi, szanowania swojej pracy, poszukiwania pomysłów wykonania zadania.
W świątecznym nastroju
ZS nr 12, Przedszkole nr 86
5 latki Stokrotki Beata Kołodziejczyk
Szkoła Podstawowa nr 6 w Pile, grupa chłopców z klasy 2b, nauczyciel Dominika Lipska-Gendera
Klasa zrealizowała świąteczne zadanie:#wswiatecznymnastroju#.Dzieci zrobiły :Piernikowego ludzika ,choinki i sanie Św. Mikołaja
W świątecznym nastroju
SP nr 6 w Pile
klasa 2b Dominika Lipska-Gendera
Zespół Szkół nr 2 w Markach, nauczyciel Edyta Szczepkowska
Czekamy na Mikołaja. Grupa uczniów Zespołu Szkół nr 2 w Markach rozwijała w grudniu kreatywność z klockami Korbo. Z ogromną pasją drugoklasiści zrealizowali swoje pomysły.
Czekamy na Mikołaja
ZS nr 2 w Markach
Edyta Szczepkowska
Publiczna Szkoła Podstawowa w Piórkowie, klasa III, nauczyciel Ewelina Mruk
W świątecznym nastroju. Dzieci zapoznały się z tradycjami świątecznymi, wysłuchały prezentacji o świętach, podzielili się obowiązkami w wykonaniu zadania. Uczniowie słuchali swojego lidera zadania. W sali panowała świąteczna atmosfera.
W świątecznym nastroju
Publiczna SP w Piórkowie
klasa III Ewelina Mruk
Szkoła Podstawowa nr 18 z Oddziałami Integracyjnymi w Chorzowie, klasa 1a, nauczyciel Irena Kowalczyk
W grudniu wykorzystaliśmy klocki Korbo na zajęciach z edukacji matematycznej. Najpierw zagraliśmy w „kółko i krzyżyk”, dzięki tej grze uczyliśmy się strategii i planowania. Potem ‘zamieniliśmy” zębatki na konkretne wartości. Przeliczaliśmy ile mamy pieniędzy w kolorowych zębatkach. Ale najlepsze okazały się zakupy – przygotowaliśmy trzy stoiska, gdzie mogliśmy kupować, sprzedawać, przeliczać. Matematyka w postaci zabawy to lubimy! Pozdrawiamy uczniowie klasy 1a ze Szkoły Podstawowej nr 18 z Oddziałami Integracyjnymi w Chorzowie. Dobrego 2025 roku życzymy – koniecznie z klockami Korbo.
W krainie matematyki
SP nr 18 w Chorzowie
klasa Ia Irena Kowalczyk
Zespół Szkolno- Przedszkolny w gminie Ornontowice, klasa 3c, nauczyciel Joanna Paruzel-Osojca.
Klasa 3c melduje wykonanie grudniowego zadania. Powstały choinki, Mikołaj z Mikołajową, Bałwanek, prezenty a nawet Aniołek i pomocny Mega Elf. Budowanie z klocków Korbo umiliło uczniom czas i urozmaiciło lekcje o tematyce światecznej jak również wzmocniło współpracę i rozwinęło kreatywność.
Czekamy na Mikołaja
ZSP w gminie Ornontowice
klasa IIc Joanna Paruzel-Osojca
Zespół Szkolno- Przedszkolny w gminie Ornontowice, klasa 3c, nauczyciel Joanna Paruzel-Osojca.
Klasa 3c melduje wykonanie grudniowego zadania. Powstały choinki, Mikołaj z Mikołajową, Bałwanek, prezenty a nawet Aniołek i pomocny Mega Elf. Budowanie z klocków Korbo umiliło uczniom czas i urozmaiciło lekcje o tematyce światecznej jak również wzmocniło współpracę i rozwinęło kreatywność.
Czekamy na Mikołaja
ZSP w gminie Ornontowice
klasa IIc Joanna Paruzel-Osojca
Publiczna Szkoła Podstawowa w Piórkowie, klasa II., nauczyciel Marzena Kaczmarska.
Odczytaliśmy wiersz, omówiliśmy tradycje bożonarodzeniowe. Pracując w świątecznej atmosferze wykonaliśmy prezent oraz gałązkę choinkową z bombkami.
W świątecznym nastroju
Publiczna SP w Piórkowie
klasa II Marzena Kaczmarska
Szkoła Podstawowa im J. Piłsudskiego w Zalesiu, grupa 3,4 latki z Punktu Przedszkolnego, nauczyciel Jolanta Czyz-Kohut
Dzieci zrealizowały temat ,,W świątecznym nastroju,, Dzieci podczas realizacji tematu poszerzyły swoją wiedzę o tradycji Świąt Bożego Narodzenia, rozwinęły również swoje umiejętności manualne. Całe zajęcia wprowadziły dzieci w świąteczną atmosferę.
W świątecznym nastroju
SP w Zalesiu
grupa 3-4 latki Jolanta Czyz-Kohut
W grudniowej świątecznej atmosferze klasa 3b z Ornontowic, nauczyciel Kasia Wasilew
W grudniowej świątecznej atmosferze klasa 3b z Ornontowic, nauczyciel Kasia Wasilew Klasa stworzyła choinki, prezenty oraz portrety Mikołaja. Jak zwykle bawiliśmy się świetnie.
W świątecznym nastroju
klasa IIIb z Ornontowic
Kasia Wasilew
Niepubliczna Szkoła Podstawowa COSIK Adamowizna, klasa 1, nauczyciel Marta Czerniak
Klasa zbudowała sanie dla Mikołaja wyposażone w koła i śmigła. Kiedy nie ma śniegu Mikołaj korzysta z kół, a kiedy się śpieszy lata dzięki śmigłom.
Czekamy na Mikołaja
Niepubliczna SP COSIK
klasa I Marta Czerniak
Zespół Szkół nr 3 we Włocławku im. Marii Grzegorzewskiej, klasa 1a, nauczyciel Marzena Kuczewska
W ramach grudniowego wyzwania "W świątecznym nastroju" uczniowie biorący udział w programie wysłuchali informacji dotyczących zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia oraz obejrzeli film edukacyjny z zasobów YouTube, a następnie wspólnie omówili tradycje i podawali pomysły co można zrobić z klocków Korbo, by oddać magię świąt. Zanim dzieci przeszły do zabawy z klockami ustroiły choinkę kolorowymi cackami i słuchały kolęd. Na zakończenie ze swoich prac stworzyły wystawę, aby każdy mógł przeżywać efekt wspólnych działań, a nauczyciel podziękował wszystkim podziękował wszystkim za aktywny udział w zajęciach. Wykonanie tych prac wprowadziło uczniów w magię Świąt Bożego Narodzenia, łącząc tradycję z zabawą.
W świątecznym nastroju
ZS nr 3 we Włocławku
klasa Ia Marzena Kuczewska
W świątecznym nastroju Przedszkole w Starej Wsi Michalina Dydek
Dzieci z grupy „Biedronki” z Przedszkole Samorządowe w Starej Wsi w grudniu podjęły się zadania zbudowania świątecznego pociągu dla świetego Mikołaja. W wagonach powstałych z platform zmieściły się prezenty oraz choinki. Nauczyciel Michalina Dydek
W świątecznym nastroju
Przedszkole w Starej Wsi
Michalina Dydek
Publiczna Szkoła Podstawowa w Nowym Skoszynie, klasa III, nauczyciel Nina Kusiak
W świątecznym nastroju
Publiczna SP W Nowym Skoszynie
klasa III Nina Kusiak
Zespół Szkolno- Przedszkolny w gminie Ornontowice, klasa 3c, nauczyciel Joanna Paruzel-Osojca.
Klasa 3c melduje wykonanie grudniowego zadania. Powstały choinki, Mikołaj z Mikołajową, Bałwanek, prezenty a nawet Aniołek i pomocny Mega Elf. Budowanie z klocków Korbo umiliło uczniom czas i urozmaiciło lekcje o tematyce światecznej jak również wzmocniło współpracę i rozwinęło kreatywność.
Czekamy na Mikołaja
ZSP w gminie Ornontowice
klasa IIc Joanna Paruzel-Osojca
W świątecznym nastroju
Sandra Szwiec
Anna Wójcik Piękne świąteczne choinki ze Szkoła Podstawowa im. św. Stanisława Kostki w Kuninie
W świątecznym nastroju
SP w Kuninie
Anna Wójcik
Publiczna Szkoła Podstawowa w Piórkowie Oddział przedszkolny Nauczyciel: Barbara Gierada
Przedszkolaki zrealizowały temat: W świątecznym nastroju. Wspólnie zbudowały ośnieżoną choinkę.
W świątecznym nastroju
Publiczna SP w Piórkowie
Barbara Gierada
Edyta Jurys 2a z Koszalina i nasze sanie. Wchodzimy z klockami w przestrzeń pomalutku.
Czekamy na Mikołaja
2a z Koszalina
Edyta Jurys
Przygotowanie do Świąt Bożego Narodzenia wykonane przez grupę 6 latków z Przedszkola nr 2 W Stumilowym Lesie w Raszynie .
W świątecznym nastroju
Przedszkole nr 2 w Raszynie
6 latki Ewa Lipiec
Zespół Szkół nr 3 im Marii Grzegorzewskiej we Włocławku klasa 1bA Nauczyciele: Joanna Molenda
Temat: W świątecznym nastroju. Cele główne: -Tworzenie świątecznej atmosfery poprzez wspólne budowanie symboli Bożego Narodzenia. -Kształtowanie pozytywnych emocji związanych z przygotowaniami do świąt. -Rozwijanie kreatywności i wyobraźni w tworzeniu konstrukcji z klocków Korbo. -Rozwój umiejętności manualnych i przestrzennych poprzez zabawę z klockami Korbo. Cele szczegółowe: Uczeń: -słucha z uwagą tekstów czytanych przez nauczyciela, -pogłębia wiedzę o otaczającym świecie, -kontynuuje tradycje bożonarodzeniowe, -ćwiczy spostrzegawczość i orientację przestrzenną podczas dopasowywania klocków do siebie, tworząc projekty, -bogaci słownik pojęciowy, -jest aktywny w czasie zajęć Metody: -podająca, - praktycznego działania, -aktywizujące Środki dydaktyczne: Film z zasobów YouTube, książeczki dotyczące świąt, choinka filcowa, klocki Korbo Formy: - grupowa W ramach grudniowego wyzwania "W świątecznym nastroju" uczniowie biorący udział w programie" Cztery pory roku- Pomyśl, zbuduj, zakręć z Korbo" wysłuchali informacji dotyczących zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia oraz obejrzeli film edukacyjny z zasobów YouTube, przeglądali książeczki o tradycjach bożonarodzeniowych, a następnie wspólnie je omówili i podawali pomysły co można zrobić z klocków Korbo, by oddać magię świąt. Zanim dzieci przeszły do zabawy z klockami ustroiły choinkę kolorowymi cackami i słuchały kolęd. Na zakończenie, ze swoich prac, stworzyli wystawę, aby każdy mógł przeżywać efekt wspólnych działań, a nauczyciel podziękował wszystkim za aktywny udział w zajęciach. Wykonanie tych prac wprowadziło uczniów w magię Świąt Bożego Narodzenia, łącząc tradycje z zabawą.
W świątecznym nastroju
ZS nr 3 we Włocławku
klasa 1b Joanna Molenda
Jolanta Czyz-Kohut Szkoła Podstawowa im J. Piłsudskiego w Zalesiu, 3,4 latki z Punktu Przedszkolnego
Jolanta Czyz-Kohut Szkoła Podstawowa im J. Piłsudskiego w Zalesiu, 3,4 latki z Punktu Przedszkolnego zrealizowały temat ,,W świątecznym nastroju”. Dzieci podczas realizacji tematu poszerzyły swoją wiedzę o tradycji Świąt Bożego Narodzenia, rozwinęły również swoje umiejętności manualne. Całe zajęcia wprowadziły dzieci w świąteczną atmosferę .
W świątecznym nastroju
SP w Zalesiu
3-4 latki Jolanta Czyz-Kohut
Specjalny Ośrodek szkolno – wychowawczy w Szymanowie Klasa: III c Wychowawca: Karolina Kaca
Temat zajęć: Czekamy na Mikołaja. Cele zajęć: - poszerzanie wiadomości dotyczących postaci Świętego Mikołaja - rozwijanie umiejętności matematycznych i analitycznych poprzez kodowanie, - kształtowanie wyobraźni i orientacji przestrzennej, - doskonalenie umiejętności współpracy i dzielenia się zadaniami; Wykonawcami grudniowego zadania są uczniowie klasy III c ze Specjalnego Ośrodka szkolno – wychowawczego w Szymanowie. Uczniowie wspólnie zbudowali postać Mikołaja na platformie Korbo.
Czekamy na Mikołaja
SOSW w Szymanowie
Klasa III c Karolina Kaca
Przedszkole 104 " Na Misiowej Polanie" we Wrocławiu, Grupa Pszczółek
#wświątecznymnastroju Przedszkole 104 " Na Misiowej Polanie" we Wrocławiu, Grupa Pszczółek zrealizowała temat " W świątecznym nastroju". Poprzez wspólne budowanie symboli Bożego Narodzenia i jednoczesne omawianie znaczenia tych symboli Pszczółki poczuły świąteczną atmosferę. Dzieci chętnie opowiadały o wszystkim, co kojarzy im się z Bożym Narodzeniem, a podczas budowania towarzyszył nam akompaniament kolęd. Budowle, które powstały podczas naszych zajęć to: choinka, głowa Ś. Mikołaja, skarpeta na prezenty oraz sanie Ś. Mikołaja.
W świątecznym nastroju
Przedszkole nr 104 we Wrocławiu
Katarzyna Królikowska
Klasa 1c ze Szkoły Podstawowej nr 26 w Białymstoku
Klasa 1c ze Szkoły Podstawowej nr 26 w Białymstoku przeżyła niesamowity dzień pełen magii, kreatywności i nauki! 🎅✨ Wszystko zaczęło się od poznania historii Świętego Mikołaja – dzieci z zainteresowaniem słuchały opowieści o tej wyjątkowej postaci, której tradycje sięgają setek lat wstecz. Następnie przenieśliśmy się na Biegun Północny, by podczas wirtualnej wycieczki zwiedzić wioskę Mikołaja w Rovaniemi. 🌍❄️ Malownicze widoki, fabryka prezentów i zapierający dech w piersiach świąteczny klimat stały się inspiracją do kolejnego zadania. W ramach ogólnopolskiego projektu „CZTERY PORY ROKU. POMYŚL, ZBUDUJ, ZAKRĘĆ Z KORBO” dzieci miały zaprojektować sanie dla Świętego Mikołaja. I co się okazało? Mikołaj nie będzie miał jednych sań, a aż trzy różne modele! ⭐ ⭐ Pierwszy model to nowoczesne sanie z żółtymi platformami i zielonymi kolumnami – idealne do szybkich podróży na krótkie dystanse! ⭐ Drugi model to magiczne sanie ze śmigłami, w których kolorowe elementy tworzą prawdziwą harmonię – wyglądały, jakby mogły wznieść się w powietrze w każdej chwili! ⭐ Trzecia konstrukcja to prawdziwy majstersztyk świątecznego klimatu – czerwone koła zębate, świąteczne ozdoby i miejsce dla samego Mikołaja. To sanie, które mogłyby objechać cały świat w jedną noc! 🎄🎁
Czekamy na Mikołaja
SP nr 26 w Białymstoku
Klasa 1c
Publiczna Szkoła Podstawowa we Wszachowie klasa I nauczyciel: Magdalena Mruk
Publiczna Szkoła Podstawowa we Wszachowie klasa I nauczyciel: Magdalena Mruk Temat: „Czekamy na Mikołaja" Cele: - kultywowanie tradycji bożonarodzeniowych, - tworzenie świątecznej atmosfery poprzez wspólne budowanie obrazów związanych ze świętami, - wywołanie radości dzieci z powodu zbliżających się świąt oraz uczestnictwa we wspólnej zabawie, - rozwijanie kreatywności, współpracy w grupie oraz wyobraźni. Grudzień to cudowny, magiczny czas, mijający również w szkole w klimacie mikołajkowym oraz świątecznym. Wraz z początkiem grudnia pierwszaki czekały z niecierpliwością na przyjście Świętego Mikołaja, a potem na ubieranie choinki, świąteczne dekorowanie sali, jasełka oraz klasową wigilię. Nasze grudniowe zadanie wykonywaliśmy przy dźwiękach ulubionych kolęd. Wszystkie dzieci pracowały wspólnie i zgodnie, by stworzyć wspaniałego Świętego Mikołaja. Pierwszoklasiści świetnie poradzili sobie z tym wyzwaniem, mieli ogromną radość z efektów swojej wspólnej pracy.
Czekamy na Mikołaja
Publiczna SP we Wszachowie
Klasa I Magdalena Mruk
Uczniowie z SOSW im. Anny Karłowicz w Pułtusku Temat: ,,W świątecznym nastroju.''
W świątecznym nastroju
SOSW w Pułtusku
Olga Spełowska
Szkoła Podstawowa im. ks. Wawrzyńca Bochenka w Czeszowie, klasa III, nauczyciel: Wioletta Kubiak.
Temat: W świątecznym nastroju. Cele: - kultywowanie tradycji bożonarodzeniowych; - wywołanie radości dzieci z powodu zbliżających się świąt oraz uczestnictwa we wspólnej zabawie Grudzień to czas mikołajkowo – świąteczny. Dzieci najpierw niecierpliwie czekają na przyjście Mikołaja, a potem na magiczny czas Bożego Narodzenia. Nam również udzieliła się ta wspaniała atmosfera. Przy wyborze tematu część dzieci była za tematem ,,Czekamy na Mikołaja”, a pozostali za ,, W świątecznym nastoju”. Zgodnie uznaliśmy, że zrobimy i Mikołaja i choinkę, bo pod choinką zostawia też prezenty, stroik świąteczny, bombkę i szopkę z narodzonym Jezuskiem. Prace wykonywaliśmy przy dźwiękach ulubionych kolęd. Wszystkie dzieci pracowały w mniejszych grupach, ale też podsuwały innym swoje pomysły i sugestie. Piękne prace moich dzieci są wyrazem ich kreatywności i świątecznego nastroju, który gościł w naszej szkole od początku grudnia.
W świątecznym nastroju
SP w Czeszowie
klasa III Wioletta Kubiak